Polub mnie

wtorek, 21 stycznia 2014

Zdradliwa, niewierna...

orangeacid / Foter.com / CC BY-NC
Ostatnio niewyparzony język mój wyznał nową miłość. Dziś przyszłam wyznać, że Czarna krewna również została zdradzona. Zdradzona i porzucona. Tak, tak - jestem bezwzględna i wychodzi na to, że niestała w uczuciach. Porzuciłam mąkę jakąkolwiek. Jestem niecierpliwa, nie jadam jabłek (poza jedną, jedyną odmianą, która pieści podniebienie me tak bardzo, że wbrew własnej niecierpliwości delektuję się smakiem), nie jadam jabłek, bo nie mam cierpliwości do ogryzania ogryzka. Nie układam puzzli, bo budzą moje drugie ja o imieniu Furia. Lubię, kiedy moje działania wywołują natychmiastową reakcję, trudno mi się pogodzić z tym, że coś nie wychodzi... A więc hardkorowo odrzuciłam mąki wszelakie...
Gorzej, że wagę mam jakąś dziwną, ona - to jest chyba bardziej dziwna niż ja. W każdym pomieszczeniu wskazuje inną wagę. I nie jest to kwestia 0,1kg a 2-3 kg. Niech będzie, że to wina krzywej podłogi i miękkiej wykładziny dywanowej w pokoju gościnnym, ale... mimo wszystko waga powinna wskazywać różnicę choć 0,1 czy 0,2 kg w przypadku ważenia z maksymalnie pełnym i zupełnie pustym pęcherzem, tak? No, chyba że sikam powietrzem :D
Dlatego nie jestem pewna, czy można jej ufać. Aczkolwiek, wskazuje dziś spadek, więc... 
Chciałam przy okazji stwierdzić, że poza obłędnie dobrymi drożdżówkami z Auchan'a - nic mnie na tej diecie nie rusza. Myślałam, że odstawienie będzie o wiele trudniejsze. Oby tak mi już pozostało.


A poza niewiernością mą...
Mała Wiedźma opanowała wierszyki - niespodzianki dla dziadków. Nie tylko opanowała tekst, ale recytuje niesamowicie, idealnie zmieniając głos, dopasowując barwę i brzmienie do tego, co mówi. Jestem z niej dumna. "Wręczenie" wierszy odbędzie się niebawem, jednej babci pewnie w sobotę (a może w piątek?) a drugiej i dziadkowi w niedzielę lub poniedziałek. Przestałam też wzruszać się publicznie, bo mi się Wiedźma przejmowała, że płaczę przez nią i prosiła: mamusiu nie płacz, ja naprawdę będę w tych wierszykach najlepsza, ja się nauczę, tylko nie płacz :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz