Polub mnie

środa, 24 maja 2017

Złote Pasmo dla Sweet Voices Mini!

Trzeba przyznać, że wzruszyłam się. A przy tym poczułam coś na kształt pomieszania dumy, radości i satysfakcji. I choć to nie jest mój sukces, cieszy mnie, jak własny.
Nie mam wątpliwości, że oklaski, gratulacje i wszelkie laury należą się Pani Dyrygent. Włożyła mnóstwo pracy i cierpliwości w to, by w tak krótkim czasie przygotować te Nieoszlifowane Diamenciki do ich pierwszego ważnego egzaminu. Złote Pasmo jest wyróżnieniem, na które w pełni zasłużyła, bo bez niej, żadne z tych Maluchów nie byłoby w stanie osiągnąć aż tyle.

Oczywiście trzymam kciuki za dalsze sukcesy, a przede wszystkim za postępy w kształceniu Nieoszlifowanych Diamencików ze Sweet Voices Mini!

A tak całkiem prywatnie, jestem dumna z mojej Panny Wu. Z tego, jak się zmobilizowała, jak się starała dać z siebie wszystko to, co najlepsze... I choć w czasie zajęć oraz prób, nie zawsze miała ochotę na perfekcyjne ćwiczenie, na koniec pokazała klasę. Widziałam to. I byłam szczęśliwa, że ZNÓW stanęła na wysokości zadania. Odsunęła na bok wszystko, co niepotrzebne i ZNÓW pokazała mi, że wie, kiedy sobie można pozwolić na "mamoooo, nie mogę ćwiczyć, bo jestem głodna", a kiedy sytuacja wymaga dyscypliny. Moja Gwiazdka!

Zainteresowanym - prezentuję krótką fotorelację z tego szczególnego dnia ;)


Przed koncertem...
All rights reserved/lady_in_red

... jest czas na "miny"
All rights reserved/lady_in_red

... i na wygłupy
All rights reserved/lady_in_red

... na rozruszanie się - też jest.
All rights reserved/lady_in_red

A potem...
All rights reserved/lady_in_red

... pełna mobilizacja
All rights reserved/lady_in_red

... by wyszło słodko, wdzięcznie i pięknie!
All rights reserved/lady_in_red

... po wszystkim, można pozować na schodach
All rights reserved/lady_in_red

... albo przy oknie
All rights reserved/lady_in_red

Przy kwiatach - też można...
All rights reserved/lady_in_red

Jeszcze tylko jedno i...
All rights reserved/lady_in_red

FONTANNA - nagroda...
All rights reserved/lady_in_red

... za trudy dzisiejszego dnia! ;)
All rights reserved/lady_in_red

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz