Polub mnie

poniedziałek, 4 grudnia 2017

Tęcza

All rights reserved/lady_in_red

Jestem szczęściarą! Nie da się tego ukryć i nie da się temu zaprzeczyć.
Żyję, choć miałam nie żyć.
Jestem zdrowa, choć miałam nie być.
Mam dom, w którym czuję się bezpieczna.
I rodzinę, w której czuję się kochana.
Mam wokół siebie mnóstwo życzliwych, fantastycznych ludzi.
I Zielone Spojrzenie, bez którego wszystko byłoby inne.
Mam powody, by uśmiechać się każdego dnia.
Cele, marzenia i plany, które mnie napędzają w działaniach i dają satysfakcję.
I mam JĄ. Absolutnie najcudowniejszą córkę, jaką mogłabym mieć. Moją miłość. Moją bajkę. Moje spełnione marzenie. Moją gwiazdeczkę z nieba. Iskierkę nadziei i wiary. Mój osobisty cud. Moją motywację. I źródło sił...
Ją. Moją tęczę w grudniowy szary dzień.
Tęczę.
Moją własną.
Na wyłączność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz