Polub mnie

środa, 28 lutego 2018

Tak, tak... wiem, że

...przepadłam jak kamień w wodę. Wiem, mam tego świadomość. Wiele się działo i tak jakoś wyszło. Dziś zresztą... też nie na długo przyszłam. Chciałam symbolicznie. Bo dziś wyjątkowy dzień jest.
Moja Królewna (zwana Panną Wu) skończyła 8 lat. Osiem. Nie mam pojęcia, jak to jest możliwe. Każdego roku coraz bardziej nie wiem, jakim cudem.
Imprezowała dziś w szkole. Było "sto lat", były życzenia i mnóstwo cukierków, którymi obdarowywała życzących jej. Ja i Pan Mąż - obudziliśmy ją rano gromkim "sto lat" - reszta będzie 10 marca. To właśnie na wtedy zaplanowaliśmy przyjęcie. I wtedy też będzie jakaś relacja (mam nadzieję).
Póki co - zdjęcie wyjątkowe, bo nasze pierwsze, zrobione w szpitalu, gdy tylko mogłam ją przytulić. Nigdy nie zapomnę, jak wtedy pachniała. Nigdy nie zapomnę, co wtedy czułam. Jestem szczęśliwa i dumna. Bo bycie jej mamą to dla mnie zaszczyt.

All rights reserved/lady_in_red

1 komentarz:

  1. Takie zdjęcia są najlepsze, to pierwsze uwiecznienie potomka:) Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Neli:)
    Ps. Z pracą wyszła lipa, bo pan proponował mi pracę na pół etatu:/. Z dwójka dzieci, rachunkami, kredytami perspektywa powalająca. Szukam dalej. Póki co u nas baaardzo ciepło. Jak u Ciebie po kontroli w Krakowie?

    OdpowiedzUsuń